14 February, 2011

Arena Al-Bukkhary


Salam semua, inilah pelan bagi pembinaan "Arena Al-Bukhary" yang menjadi teras kepada penganjuran program AMONIA 2 pada 5 Mac nanti. Pelan ini menunjukkan pembinaan gelanggang yang fleksibel untuk permainan bola jaring, tenis, bola tampar dan sepak takraw. Arena Al-Bukhary adalah keperluan yang mendesak kepada lebih 1000 pelajar SMKSMAB yang begitu memerlukan tempat untuk beraktiviti samada waktu Pendidikan Jasmani mahupun aktiviti Kokurikulum selepas persekolahan.
Sama-samalah kita menyokong pembinaan gelanggang serbaguna ini dengan sama-sama memeriahkan AMONIA 2 dengan membeli kupon yang berharga RM10.00 setiap satu. Para pelajar boleh mendapatkan kupon melalui guru tingkatan masing-masing. Kupon untuk waris dan jemputan lain juga disediakan. Nantikan hari AMONIA 2 pada 5 Mac nanti. Jangan lupa hari itu juga akan diseiringkan dengan satu lagi majlis iaitu Mesyuarat Agung PIBG. Selain itu pelbagai aktiviti seperti pertandingan Futsal, Sukaneka serta Peraduan Mewarna juga menanti penglibatan semua.

Inilah rupanya kupon yang boleh dibeli untuk aktiviti AMONIA 2 pada 5 Mac nanti. Kupon di atas adalah untuk waris dan orang perseorangan manakala kupon di bawah untuk semua pelajar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails