27 July, 2010

Pameran Grafik Berkomputer (SMKSMAB) 2010

Setiap tahun, pelajar-pelajar Tingkatan 5 aliran MPV akan mengadakan pameran yang mengumpulkan segala hasik kreativiti mereka sebagai tatapan umum khasnya pelajar-pelajar SMKSMAB. Pameran ini bertujuan memberi peluang kepada pelajar menonjolkan bakat dan kreativiti individu sekaligus sebagai landasan untuk menilai dan memberi markah terhadap tugasan dalam subjek yang dipelajari iaitu Grafik Berkomputer.
Pada 18 Julai 2010 yang lalu, sekali lagi pelajar-pelajar MPV Tingkatan 5 mengadakan pameran. Persiapan untuk pameran turut disertai oleh waris pelajar.
 



Para waris pelajar turut bertungkus lumus membantu anak-anak mereka menyediakan gerai-gerai pameran. Berkat kesungguhan ini menjadikan pameran ini sentiasa mendapat perhatian semua pihak.







Ketua Sektor Pengurusan Akademik Jabatan Pelajaran Kedah telah melapangkan masa untuk merasmikan pameran dan seterusnya melihat hasil kreativiti pelajar.









Pengarah Pelajaran Negeri, Tuan Haji Shahidan b. Abdul rahman turut hadir untuk memberi sokongan pada sesi tengahari.

Kelihatan Tuan Haji Shahidan sedang mendengar penerangan daripada pelajar yang mengambil bahagian dalam pameran. Pengetua SMK Syed Mohamed Al-Bukhary, Madam Dewi Rosnah turut teruja dengan kreativiti yang dihasilkan.


Semoga aktiviti ini akan memberi kesan positif kepada para pelajar MPV untuk terus mendepani era teknologi berkomputer yang semakin canggih masa kini.

Kepada semua pelajar dan guru yang terlibat dalam menjayakan pameran kali ini, pihak sekolah mengucapkan Syabas dan Tahniah.

2 comments:

  1. Talented Bukharian!

    ReplyDelete
  2. dapatkan soalan SPM grafik berkomputer 2006 - 2009 di sini http://www.sendspace.com/file/6afi2z

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails